ljusterapi

Publicerad 2016-02-12 00:48:00 i inredning & design,

Verkligen längtar efter ljusare tider! Och gillar hur man märker skillnad vecka för vecka.
Hur det dröjer lite längre innan mörkret lägger sig.
 
Samtidigt älskar jag stearinljus och den stämning som sprider sig med levande ljus här och där.
 
Startar oftast dagen med tända stearinljus. Det får mig att ladda batterierna på något magiskt sätt.
Och när skymningen kommer avrundar jag dagen på samma sätt.
Men då för att det är rogivande och lugnande på något sätt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2016-02-12 07:48:37

Så härligt fina bilder
Maria

Svar: Tack! 🙏
ninnas världar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ninnas världar

Varmt välkommen! Här vill jag ge dig en inblick i det som inspirerar mig. Det kan vara livsstil, hälsa, familjen, vänner, mat & fest, resor & upplevelser. Men även inredning, färg & form, foto, musik och annat som kommer i min väg. Hoppas kunna ge dig lite inspiration, precis som jag själv inspireras både av det jag möter och av livet själv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela