en skön mellandag

Publicerad 2016-01-04 23:01:00 i livet i stort & smått,

Först hemmafix, allt sådant som behöver göras och som känns så där bra efteråt, när det väl är gjort.

* * *

Belöningen var en utflykt till Höganäs och coola Garage där det blev sen lunch/tidig middag.
A konstaterade att den hamburgare han valde var "by far" en av de bästa han någonsin ätit och kunde inte hålla sig från att beställa ytterligare en (!).
O och jag valde mexikanskt, nachos respektive tacos.
Supergott och jättemysiga timmar tillsammans.
 
* * *
 
Avrundade kvällen med traditionella spel och en värmande brasa.
Som jag njuter av dessa stunder.
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ninnas världar

Varmt välkommen! Här vill jag ge dig en inblick i det som inspirerar mig. Det kan vara livsstil, hälsa, familjen, vänner, mat & fest, resor & upplevelser. Men även inredning, färg & form, foto, musik och annat som kommer i min väg. Hoppas kunna ge dig lite inspiration, precis som jag själv inspireras både av det jag möter och av livet själv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela