lugn trettondag med ett antal spelrundor

Publicerad 2016-01-06 17:18:04 i livet i stort & smått,

Det var tidigt upp i morse. Krispigt och kallt ute och bara månen som lyste upp.
O skulle själv ta tåget till Stockholm för att gå på Tubecon tillsammans med kusin. Skönt att ha mormor som backar upp i storstan och guidar rätt.
 
Förmiddagen blev en sådan där man tofflar runt i morgonrock ett tag. Och sedan, innan ljuset hann försvinna, en lååång promenad med A och en liten tonfiskmacka från fiket runt hörnet on the go.
 
Väl hemma värmde vi upp några lussekatter och drack te och spelade Sequence, familjens nya favoritspel. Ett tur- och taktikspel där man, beroende på antal deltagare, antingen spelar själv eller i lag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ninnas världar

Varmt välkommen! Här vill jag ge dig en inblick i det som inspirerar mig. Det kan vara livsstil, hälsa, familjen, vänner, mat & fest, resor & upplevelser. Men även inredning, färg & form, foto, musik och annat som kommer i min väg. Hoppas kunna ge dig lite inspiration, precis som jag själv inspireras både av det jag möter och av livet själv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela